Mindkét autó DRIFT - re lett építve. Lada: Gábor építette, -1600 köbcentis motor-körülbelül 110 lóerő -tolós váltó-sperr diffi-körülbelül 800 kilogramm
BMW Alpina B3: Zoli építette, -3000 köbcentis motor-250 lóerő -8 lamellás sperr diffi-dupla 60 as kipuffogó rendszer, hengerenkénti leömlőkkel-M3 as nagyhűtő és olajhűtő-Castrol Edge Sport 10w60 olaj-MOMO Drifting vesrenykormány-kagylőülések 4 pontos övekkel-D2 Racing hidraulikus kézifék-kipakolt karosszéria-körülbelül 1200 kilogramm
Az autókról, fejlesztésekröl tovább adatokat fogunk közzétenni. További gyári információ az ALPINA B3 3.0 ról: http://www.alpina-automobiles.com/en/models-alpina/model-history/bmw-3-series/e36.html